اخبار

در این شرکت همه کتاب می خوانند

(بدون دیدگاه)


فعالیت معدن در نزدیکی غار سرخون ندوشن متوقف شد

(بدون دیدگاه)


جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش ندوشن

(بدون دیدگاه)


هم‌اندیشی توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار برگزار می‌شود

(بدون دیدگاه)


«ندوشن» را زیبا ببینید تا زیبا بماند

(بدون دیدگاه)


دیدار مسئولین شهر ندوشن با فرمانده و پرسنل کلانتری ندوشن

(بدون دیدگاه)


از پرسنل و کارکنان فرماندهی انتظامی بخش ندوشن تجلیل شد

(بدون دیدگاه)


جشن روز جهانی کودک در ندوشن برگزار شد

(بدون دیدگاه)


زنگ مهر عاطفه ها در ندوشن نواخته شد+تصاویر

(بدون دیدگاه)


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با خانواده شهیدا‌ن جعفری دیدار کرد

(بدون دیدگاه)


همایش پیاده روی خانوادگی در ندوشن برگزار شد+تصاویر

(بدون دیدگاه)


گلزار شهدا ندوشن غبارروبی و عطرافشانی شد

(بدون دیدگاه)


جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در ندوشن برگزار شد

(بدون دیدگاه)


زنگ مهر و مقاومت+تصاویر

(بدون دیدگاه)


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ اول مهر در دبیرستان دخترانه رازی ندوشن نواخته شد

(بدون دیدگاه)


شماره خبر: 23807 بدون دیدگاه انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ نسخه چاپي ارسال به دوستان

کاسبی اینستاگرام به استوری کشیده شد

عاشقان اینستاگرام بخوانند؛

کاسبی اینستاگرام به استوری کشیده شد

ینستاگرام اعلام کرده که قصد دارد قابلیت تبلیغ و خرید و فروش محصولاتش را به استوری ها نیز تعمیم دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ندای ندوشن؛شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

اینستاگرام در وبلاگ خود نوشته است که می‌خواهد قابلیت خرید و فروش، همچنین تبلیغ محصولات و کالاهای مختلف را که پیش از این در پست های این پلت‌فرم وجود داشت، به استوری هم اضافه کند.

به نظر می‌رسد اینستاگرام که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت فیس بوک است، تحت تاثیر سیاست‌های شرکت مادرش، فیس بوک، درحال پیشروی است، چراکه در سال‌های اخیر، اینستاگرام به منظور افزایش درآمد خود، اقدامات زیادی را در راستای افزایش فعالیت صاحبان کسب و کار و تاجران در محیط مجازی این شبکه اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین این کارها، اجازه به صاحبان کسب‌وکار برای تبلیغ مستقیم محصولات و کالاهای موردنظر خود با انتشار پست های اینستاگرامی است.

بدین ترتیب، به‌عنوان مثال تاجران و صاحبان کسب و کار در صنعت پوشاک می‌توانند با ارسال تصاویری از البسه و پوشاک تولیدی خود به تبلیغ آن و قیمت‌گذاری دقیق برروی تصاویر اقدام کنند و کاربران نیز با لمس قیمت و لباس مذکور، مستقیما به وب‌سایت شرکت مربوطه می‌روند و می‌توانند آن را به‌صورت اینترنتی خریداری کنند و یا به فروشگاه‌های آن مراجعه کنند.

حالا اینستاگرام اعلام کرده است که می‌خواهد این قابلیت را به‌زودی به پلت‌فرم استوری‌های این شبکه اجتماعی نیز بیفزاید تا نظر خیل عظیمی از کاربران و صاحبان کسب‌وکار را بیش‌تر به خود جلب و به طرفداران خود اضافه کند.

اینستاگرام، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.

اخبار مرتبط :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامي؛ قبل از فرستادن ديدگاه، قوانين اين بخش را مطالعه نماييد.

خبرنگار ما باشید