اخبار

در گذشته فعال حوزه رسانه‌ای میبد

(بدون دیدگاه)


ایزوگام دشمن ثبات و بقای بافت تاریخی ندوشن!

(بدون دیدگاه)


جشن به مناسبت عید سعید فطر درندوشن / تصاویر

(بدون دیدگاه)


اقامه نماز عید بندگی در ندوشن + تصاویر

(بدون دیدگاه)


تیم ملی فوتبال روسیه ۵ عربستان۰/ شکست تحقیر آمیز سعودی‌ها مقابل روس‌ها

(بدون دیدگاه)


کاسبی اینستاگرام به استوری کشیده شد

(بدون دیدگاه)


کمک مالی موسسه اندیشه روشن ندوشن به درمانگاه نوساز ندوشن

(بدون دیدگاه)


خداحافظی با ماه بی پایان

(بدون دیدگاه)


اینجا واقعیتی تاریخی در حال فروپاشی است

(بدون دیدگاه)


راه برای افزایش پشتکار و مقاومت در هنگام برخورد با سختی‌ها

(بدون دیدگاه)


پایگاههای کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطره و کفاره

(بدون دیدگاه)


مردم ندوشن با ماه رمضان وداع کردند+تصاویر

(بدون دیدگاه)


راهپیمایی روز جهانی قدس در ندوشن / تصاویر

(بدون دیدگاه)


دعوت به حضور گسترده مردم ندوشن در راهپیمایی روز جهانی قدس

(بدون دیدگاه)


دیدار با خانواده شهیدان رحیمی ونظری

(بدون دیدگاه)


شماره خبر: 23807 بدون دیدگاه انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ نسخه چاپي ارسال به دوستان

کاسبی اینستاگرام به استوری کشیده شد

عاشقان اینستاگرام بخوانند؛

کاسبی اینستاگرام به استوری کشیده شد

ینستاگرام اعلام کرده که قصد دارد قابلیت تبلیغ و خرید و فروش محصولاتش را به استوری ها نیز تعمیم دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ندای ندوشن؛شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

اینستاگرام در وبلاگ خود نوشته است که می‌خواهد قابلیت خرید و فروش، همچنین تبلیغ محصولات و کالاهای مختلف را که پیش از این در پست های این پلت‌فرم وجود داشت، به استوری هم اضافه کند.

به نظر می‌رسد اینستاگرام که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت فیس بوک است، تحت تاثیر سیاست‌های شرکت مادرش، فیس بوک، درحال پیشروی است، چراکه در سال‌های اخیر، اینستاگرام به منظور افزایش درآمد خود، اقدامات زیادی را در راستای افزایش فعالیت صاحبان کسب و کار و تاجران در محیط مجازی این شبکه اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین این کارها، اجازه به صاحبان کسب‌وکار برای تبلیغ مستقیم محصولات و کالاهای موردنظر خود با انتشار پست های اینستاگرامی است.

بدین ترتیب، به‌عنوان مثال تاجران و صاحبان کسب و کار در صنعت پوشاک می‌توانند با ارسال تصاویری از البسه و پوشاک تولیدی خود به تبلیغ آن و قیمت‌گذاری دقیق برروی تصاویر اقدام کنند و کاربران نیز با لمس قیمت و لباس مذکور، مستقیما به وب‌سایت شرکت مربوطه می‌روند و می‌توانند آن را به‌صورت اینترنتی خریداری کنند و یا به فروشگاه‌های آن مراجعه کنند.

حالا اینستاگرام اعلام کرده است که می‌خواهد این قابلیت را به‌زودی به پلت‌فرم استوری‌های این شبکه اجتماعی نیز بیفزاید تا نظر خیل عظیمی از کاربران و صاحبان کسب‌وکار را بیش‌تر به خود جلب و به طرفداران خود اضافه کند.

اینستاگرام، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.

اخبار مرتبط :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامي؛ قبل از فرستادن ديدگاه، قوانين اين بخش را مطالعه نماييد.

خبرنگار ما باشید