اخبار

اسلامی ندوشن راه ارتباطی ادبیات کهن و معاصر ایران است

(بدون دیدگاه)


دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است

(بدون دیدگاه)


مشاور اشتغال و سرمایه گذاری استاندار یزد منصوب شد

(بدون دیدگاه)


نقد وتحلیل کتاب روزها نوشته محمد علی اسلامی + تصاویر

(بدون دیدگاه)


تقدیر از پرستاران ندوشن به مناسبت روز پرستار

(بدون دیدگاه)


کتاب روزها اثر دکتر اسلامی ندوشن نقد و تحلیل شد

(بدون دیدگاه)


تازه ترین اثر دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن در یزد رونمایی شد

(۱ دیدگاه)


قصه پرغصه فعالیت معدنکاری در ندوشن

(بدون دیدگاه)


برگزاری مراسمی برای محمدعلی اسلامی ندوشن

(بدون دیدگاه)


اولین کتابخانه روستایی تخصصی کودکان و نوجوانان کشور در روستای صدرآباد بخش ندوشن افتتاح شد.

(بدون دیدگاه)


کودکان و نوجوانان صدرآباد ندوشن صاحب کتابخانه تخصصی شدند

(بدون دیدگاه)


کندی احیای راه ابریشم در یزد

(بدون دیدگاه)


حماسه نهم دی، به‌عنوان نماد وحدت مردم در تاریخ ماندگار انقلاب اسلامی است

(بدون دیدگاه)


آیین گرامیداشت ۹دی در ندوشن برگزار می شود

(بدون دیدگاه)


حکایت تریلی های حامل مواد معدنی در جاده ندوشن

(بدون دیدگاه)


شماره خبر: 23807 بدون دیدگاه انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ نسخه چاپي ارسال به دوستان

کاسبی اینستاگرام به استوری کشیده شد

عاشقان اینستاگرام بخوانند؛

کاسبی اینستاگرام به استوری کشیده شد

ینستاگرام اعلام کرده که قصد دارد قابلیت تبلیغ و خرید و فروش محصولاتش را به استوری ها نیز تعمیم دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ندای ندوشن؛شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

اینستاگرام در وبلاگ خود نوشته است که می‌خواهد قابلیت خرید و فروش، همچنین تبلیغ محصولات و کالاهای مختلف را که پیش از این در پست های این پلت‌فرم وجود داشت، به استوری هم اضافه کند.

به نظر می‌رسد اینستاگرام که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت فیس بوک است، تحت تاثیر سیاست‌های شرکت مادرش، فیس بوک، درحال پیشروی است، چراکه در سال‌های اخیر، اینستاگرام به منظور افزایش درآمد خود، اقدامات زیادی را در راستای افزایش فعالیت صاحبان کسب و کار و تاجران در محیط مجازی این شبکه اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین این کارها، اجازه به صاحبان کسب‌وکار برای تبلیغ مستقیم محصولات و کالاهای موردنظر خود با انتشار پست های اینستاگرامی است.

بدین ترتیب، به‌عنوان مثال تاجران و صاحبان کسب و کار در صنعت پوشاک می‌توانند با ارسال تصاویری از البسه و پوشاک تولیدی خود به تبلیغ آن و قیمت‌گذاری دقیق برروی تصاویر اقدام کنند و کاربران نیز با لمس قیمت و لباس مذکور، مستقیما به وب‌سایت شرکت مربوطه می‌روند و می‌توانند آن را به‌صورت اینترنتی خریداری کنند و یا به فروشگاه‌های آن مراجعه کنند.

حالا اینستاگرام اعلام کرده است که می‌خواهد این قابلیت را به‌زودی به پلت‌فرم استوری‌های این شبکه اجتماعی نیز بیفزاید تا نظر خیل عظیمی از کاربران و صاحبان کسب‌وکار را بیش‌تر به خود جلب و به طرفداران خود اضافه کند.

اینستاگرام، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.

اخبار مرتبط :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامي؛ قبل از فرستادن ديدگاه، قوانين اين بخش را مطالعه نماييد.

خبرنگار ما باشید