اخبار

جلسه مدیران متوسطه اول شهرستان میبد در بخش ندوشن

(بدون دیدگاه)


فضیلتهای شب نیمه شعبان

(بدون دیدگاه)


بخشدار ندوشن تسریع در ساخت مرکز جامع سلامت بخش را خواستار شد

(بدون دیدگاه)


«رونق تولید» خواست ۱۰ ساله رهبر انقلاب/ قرار است تا چه زمانی به کدخدا «امیدوار» بمانیم؟!

(بدون دیدگاه)


غار « اشکفت یزدان» هفتهرندوشن در فهرست آثار ملی ثبت شد

(بدون دیدگاه)


بخشدار ندوشن توجه به راه های منطقه را خواستار شد

(بدون دیدگاه)


حمایت از تولید، بایدها و نبایدها در سال جدید

(بدون دیدگاه)


آبشار سفیده ندوشن آبشاری زیبا و بکر+گزارش تصویری

(بدون دیدگاه)


قلعه خرگوشی ندوشن پدیده ای زیبا در قلب کویر

(بدون دیدگاه)


سنگ آب های ندوشن حیات دوباره یافت

(بدون دیدگاه)


صدای پتک و چکش آهنگری ندوشن رو به خاموشی است

(بدون دیدگاه)


سامانه بارشی تا امشب در سطح استان می‌بارد

(بدون دیدگاه)


پنجمین جشن نوروزی سالانه ندوشن برگزار شد

(بدون دیدگاه)


ردیف درآمدهای عوارض فروش معادن هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است

(بدون دیدگاه)


سال جدید سال فرصت‌هاست، نه تهدیدها/ کانال مالی که اروپا مطرح کرده یک شوخی است

(بدون دیدگاه)


شماره خبر: 24706 بدون دیدگاه انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ نسخه چاپي ارسال به دوستان

بهبود جاده فولاد آلیاژی به شهر تاریخی ندوشن ضروری است

بخشدار ندوشن:

بهبود جاده فولاد آلیاژی به شهر تاریخی ندوشن ضروری است

بخشدار منطقه تاریخی ندوشن با اشاره به اهمیت ارتباط زمینی مرکز این بخش به شهر یزد از طریق جاده فولاد آلیاژی و تردد بالای کامیون های حامل فراورده های معدنی، خواستار بهبود وضعیت این راه و تسریع در عملیات تعریض آن شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ندای ندوشن؛سید بهروز موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رفت و آمد خودروهای سنگین در این مسیر به خصوص شب ها و ایام تعطیل موجب نارضایتی مردم شد و ساماندهی آن را خواستار شدند، امیدواریم هرچه زودتر این خواسته مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط یکهزار دستگاه کامیون و تریلی در این مسیر تردد می کند و بیش از ۳۰ معدن فعال و نیمه‌فعال در بخش ندوشن وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه این بخش یکی از قطب‌های معدنی استان بشمار می آید، ندوشن از مزایای و منافع این معادن بی بهره است.
وی با بیان اینکه بارها شاهد بروز حوادث و سوانح رانندگی در جاده فولاد آلیاژی – ندوشن هستیم گفت: بر اساس بند ۶ ماده ۱۴ قانون معادن باید ۱۵ درصد حقوق معادن که به خزانه دولت واریز می شود صرف توسعه، رفاه و زیر ساخت های منطقه شود و یک درصد عوارض فروش معادن هم باید به آن اضافه شود اما در این زمینه تاکنون اقدامی نشده است.
بخشدار ندوشن غیر استاندارد بودن و عرض کم جاده را از جمله مشکل اساسی این مسیر عنوان کرد و از پیگیری برای رفع مشکل خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با کمک دولت و بخش خصوص (معادن و واحدهای صنعتی قرار گرفته در مسیر) بتوانیم وضعیت جاده را بهبود بخشیم.
موسوی از پیگیری برای جلوگیری از رفت و آمد تریلی ها در ایام تعطیل در این مسیر خبر داد و گفت: تاکنون موارد متعددی از حوادث دلخراش رانندگی در این جاده رخ داده است.
محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد چندی پیش گفته بود: جاده یزد – فولاد با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور کاهش خطر و دسترسی مردم به مسیر امن با همکاری واحدهای تولیدی و کارخانه های فعال در این محدوده تا پایان سال ۱۳۹۷بهسازی می شود.
مردم ندوشن سالهاست از داشتن راه ارتباطی مناسب بی بهره اند و با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

اخبار مرتبط :

غار « اشکفت یزدان» هفتهرندوشن در فهرست آثار ملی ثبت شد

گذشته هایی که ندوشنی‌ها با آب انبار روزگار را سپری می‌کردند

تردد تریلی روزهای تعطیل در جاده فولاد – نیوک ممنوع شد

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ندوشن برگزار شد

طرح شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر ندوشن کلنگ زنی شد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامي؛ قبل از فرستادن ديدگاه، قوانين اين بخش را مطالعه نماييد.

خبرنگار ما باشید